Grand Haven Auto Repair

5

They helped get me back on the road. Very friendly and caring people.

5

Terrific service and work quality.

5

Reliable

5

Always great service Fair prices

1

Had to wait 2 weeks to bring my car in. The mechanic broke my hood latch cable. He wanted to charge me an extra 110$ to fix it. After waiting hours my hood was still broken and my car wasn’t fixed. The hood latch ended up taking 10 minutes and 25$ to fix at another local shop without a 2 week wait. I never brought my car to a shop and left with it worse. I’m truly disappointed and will take my services elsewhere.

Thank you for your feedback Alec. I do feel like we need to clear up the details of what happened here. When you brought your vehicle in the technician pulled the hood latch and the hood did not unlatch, we tried for 20 minutes to get it open before I called you and invited you to come down and see how the hood was not opening as you had said you had it open the night before. At that point you authorized us the needed to get the hood open. Our technician fussed with it for an hour and could not get it open, so we referred you to a body shop and DID NOT CHARGE YOU ANYTHING. I am pleased to hear that another facility was able to get the hood to unlatch, but all we did was try to open your hood, and spend an hour and 20 minutes to try to get it open.....for free...

- Global Autoworks
5

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

5

Global Autoworks provided excellent service on my Volvo XC70. I would highly recommend this company for servicing your vehicle for oil changes, tires, and any other issues that you might have with your vehicle. Their vehicle technicians are very knowledgeable about servicing foreign cars. They have a comfortable waiting room for their clients while their vehicle is being serviced. The Staff is very professional in dealing with their clients and addressing all of their concerns about their vehicle.

5

These folks were great, from the reception we received to the service performed. A local dealer told us it would be about 4K to repair a small leak in our 2005 Nissan, we were obviously shell-shocked. I had been driving past Global on my way to my favorite home improvement store and thought I would give them a try. Our out-the-door price was less than a quarter of the dealers and it included new tires. (those were not in the dealers price). The leak was repaired. A few days after we got the Nissan home we noticed the leak had started again. We returned the car, they fit us in the schedule promptly, and corrected the problem which they admitted happened during reassembly. This is the kind of service we all want and need these days, and we are fortune enough to have it in our small town. Thanks so much to the staff and mechanics. You have a new customer. Go see these guys, our vehicles are a huge investment, which these folks understand.

5

Once again, Global Autoworks performed a spectacular job on my vehicle - Thanx!

5

Just another satisfied customer! Dave